Vliegtickets

Tickets boekt u bij PanAtlas offline. Dat lijkt tegen de huidige trend in te gaan. Hier zijn echter een aantal goede redenen voor. Graag vertellen wij u meer over de voordelen van het boeken via PanAtlas.

Kennis

Luchtvaartmaatschappijen presenteren hun tarieven en beschikbaarheid in de computersystemen zodanig, dat zij de koper van een vliegticket sterk kunnen beinvloeden. Dankzij jarenlange ervaring weet PanAtlas hoe airlines deze marketingstrategie hanteren. Door hier handig gebruik van te maken, zijn vaak goede besparingen mogelijk. Dit stelt ons in staat de meest voordelige tarieven aan te bieden.

Advies

PanAtlas kent alle luchtvaartmaatschappijen en weet op welke route welke airline vliegt. U mist bij het zoeken naar een vliegticket zelf vaak een of meerdere mogelijkheden, welke niet via de standaard websites boekbaar zijn. Dat betekent dat u veelal goedkoper had kunnen vliegen. Als het eens voorkomt dat u zelf al het beste tarief had gevonden, dan heeft u in ieder geval de zekerheid van een professional dat het tarief wat u wilde boeken ook echt het goedkoopste is.

Gemak

Veel particulieren en bedrijven zijn het zoeken op internet naar het goedkoopste vliegticket zat. In plaats van zelf eindeloos naar het goedkoopste tarief te zoeken, neemt PanAtlas dit graag van u over. Dit is uiteindelijk veel efficiënter dan zelf of een medewerker daar een dagdeel naar te laten zoeken.

Persoonlijk

Veel mensen waarderen persoonlijk contact en advies. Door goed te luisteren naar uw vraag, kunnen wij u vaak van advies of tips voorzien, over zaken waar u zelf nog niet aan gedacht had.

Opties

Wij kunnen tickets van de meeste airlines kosteloos en zonder verplichting voor u in optie zetten. Zo heeft u zekerheid van prijs, maar ook bedenktijd.

Produktkennis

PanAtlas heeft gedegen kennis van het product van luchtvaartmaatschappijen. Wij kunnen u goed informeren over wat u boekt. U moet denken aan informatie over de beenruimte, veiligheid, catering, punctualiteit, baggageafhandeling, frequent flyer programma's en het entertainment aan boord of het gemak van een overstapluchthaven.

Calamiteiten

Als u tijdens uw reis problemen ervaart (u bent bijvoorbeeld ergens gestrand door pech), dan is een telefoontje, email of sms-bericht vaak voldoende om uw ticket te wijzigen - 24 uur per dag, 7 dagen per week.